Відповіді на поширені запитання щодо COVID-сертифікатів про одужання

Українці, що перехворіли на COVID-19, мають можливість через застосунок Дія отримати сертифікат про одужання, який можна буде використовувати протягом 90 днів. Наразі функціонал перебуває на бета-тестуванні. Для уникнення непорозумінь і ознайомлення з умовами, при яких можна отримати сертифікат про одужання, надаємо перелік проблемних ситуацій та варіанти їх правильного вирішення.

1. Перехворіла (-рів), але не зверталась (-вся) до лікаря. Маю на руках довідку з позитивним результатом ПЛР-теста (або антиген-теста).

 

Ми сподіваємось, що Ви одужали. Радимо вакцинуватись. Без офіційно встановленого та внесеного в ЕСОЗ лікарем діагнозу Ви не маєте підстав отримати COVID-сертифікат, що підтверджує одужання від COVID-19.

Якщо Ви маєте на руках результати тестування, Ви можете звернутись до лікаря комунального чи приватного закладу охорони здоров’я, який має ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики. Лікар за наявності відповідних підстав зможе видати Вам Довідку про протипокази форми 028-1/о.

Додатково зазначаємо, що форма № 028-1/о заповнюється на підставі медичних записів про стан здоров'я пацієнта з урахуванням критеріїв, які визначаються відповідно до Інструкцій до застосування вакцин, рішень НТГЕІ та “Переліку медичних протипоказань та застережень до проведення профілактичних щеплень”, затвердженого наказом МОЗ від 16 вересня 2011 року № 595, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1159/19897 (у редакції наказу МОЗ від 11 жовтня 2019 року № 2070).

Детальніше: https://moz.gov.ua/article/news/moz-zatverdilo-formu-dovidki-pro-protipokazannja-do-vakcinacii-proti-covid-19

 

2. Перехворів, бо маю високий рівень антитіл до COVID-19.

 

Рівень антитіл до коронавірусної хвороби не дає підстав вважати Вас хворим чи таким, що одужав. Тож отримати COVID-сертифікат про одужання на підставі лише результату тесту на антитіла до коронавірусної інфекції людина не зможе.

3. Перехворіла (-рів), зверталась (-вся) до лікаря. Не маю встановленого в ЕСОЗ діагнозу COVID-19. Маю на руках довідку із позитивним результатом ПЛР-тесту за дати, коли хворіла (-в).

 

Якщо Ви потребуєте документ про одужання або про протипокази, будь ласка, зверніться до лікаря, який вносив Ваші записи до ЕСОЗ раніше. Надайте йому оригінал результатів ПЛР-тесту. Він внесе до ЕСОЗ епізод та Ваш діагноз COVID-19. Це стане підставою для отримання зазначених вище документів.

4. Маю сертифікат в мобільному застосунку Дія, але не маю на порталі Дія.

COVID-сертифікати на підставі одужання ще не видаються на порталі Дія. Про можливість отримати там pdf буде повідомлено додатково.

5. Маю діагноз COVID-19 в електронній системі охорони здоров'я, але Дія не відображає COVID-сертифікат.

Спочатку маєте переконатись, що Ваші медичні та персональні дані в ЕСОЗ внесені коректно. Це можна зробити, уточнивши в лікаря, до якого Ви звертались під час захворювання.

Якщо з часу встановлення діагнозу минуло менше 14 або більше 105 календарних діб — сертифікат не може бути виданий.

 

6. Які дані мають бути внесені до електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ), щоб я змогла (-іг) отримати сертифікат про одужання від COVID-19.

 

Переконайтесь із лікарем, що про Вас в ЕСОЗ є такі дані:

ПІБ українською, як у паспортному документі;

РНОКПП (Реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався — індивідуальний податковий номер — ІПН);

УНЗР (ваш код в демографічному реєстрі, зазначається на всіх українських біометричних документах) — рекомендовано;

дата народження, як в паспорті/свідоцтві про народження;

актуальний номер телефону, на якому можливо приймати і відсилати смс.

Перевірте також відсутність дубля карти пацієнта в ЕСОЗ. Ваш лікар може перевірити, скільки карток існує. Якщо більше однієї, то подавайте запит до НСЗУ на дедублікацію: запит до НСЗУ про усунення дублювання даних пацієнта в ЕСОЗ та посилання на форму заяви про дедублікацію.

Якщо описане вище в ЕСОЗ в порядку, тоді відштовхуйтесь від повідомлення в Дії

В інтерфейсі Дії у відповідь на запит Ви побачили таке:

Ваші дії

Заголовок:

Немає даних про Вас у медичному реєстрі

Текст:

Не знайшли Ваші дані в реєстрі. Зверніться до лікаря, він внесе вас до електронної системи охорони здоров'я

Звернутись до лікаря, щоб він вніс день народження, прізвище та ім'я, як у паспортному документі, дані громадянського паспортного документа, Ваші РНОКПП та УНЗР, або обґрунтовану відмову від них. Або створити декларацію вперше

Заголовок: Запис про Вас дублюється в реєстрі

Короткий текст: Запис про Вас повторюється в медичному реєстрі. Це можна виправити

Повний текст:

Лікар зробив декілька Ваших облікових карток в електронній системі охорони здоров'я. Ви не зможете отримати COVID-сертифікат, поки дані не виправить Національна служба здоров'я України. Завантажте форму https://nszu.gov.ua/images/forma-za.docx та надішліть разом із додатками (https://nszu.gov.ua/gromadyanam/koristuvacham-ecoz/termination .

Подати заяву онлайн: підпишіть заяву КЕП та надішліть разом із додатками у форматі DOC, DOCX або PDF сюди Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Надіслати заяву поштою: роздрукуйте заповнену заяву, підпишіть її та надішліть із додатками на адресу 04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, 19

Ваш лікар може перевірити, скільки Ваших облікових записів існує в ЕСОЗ. Якщо більше одного, то подавайте запит до НСЗУ на дедублікацію: запит до НСЗУ та посилання на форму заяви про дедублікацію.




Переконайтесь, що Ваш електронний підпис працює. Якщо він не чинний, то оновіть і після цього повторіть запит сертифіката в мобільному додатку Дія. Електронний підпис не лише Дія.Підпис, а і банківський, якщо Ви входили з його допомогою

Заголовок: Сертифікат про одужання не знайдено

 

Текст:

Немає запису про встановлений діагноз COVID-19 в електронній системі охорони здоров'я. Якщо у вас є медичні підстави отримати сертифікат про одужання – зверніться до свого лікаря. Він перевірить дані та внесе їх до ЕСОЗ

Якщо у вас має бути такий сертифікат — зверніться до свого лікаря для перевірки даних.

Можливо, дані не відправлені до ЕСОЗ або є дубль Вашої картки пацієнта, або заклад, в якому Ви отримували медичну допомогу, ще не підключений до ЕСОЗ

Заголовок:

Сертифікат про одужання від COVID-19 буде доступним з 15-го дня від встановлення діагнозу.

Текст: В ЕСОЗ є запис про одужання від                             COVID-19, але ще не минуло 15 днів після нього і COVID-сертифікат поки недоступний

Зачекайте до вказаного терміну. Перезапитайте сертифікат, коли вже мине очікувана дата

Заголовок:

Сертифікат про одужання від COVID-19 недоступний.

 

Текст: В ЕСОЗ немає запису про одужання від COVID-19 протягом останніх 105 днів

Вакцинуйтесь! Не відвідуйте громадських місць, бережіть себе!